Packat o klart

Hejsan!
Nu har jag packat allting och så ska strax åka iväg till Lidköping på läger. Det ska bli jättekul, längtar verkligen nu! :) Jag har ganska mkt med mig (en cykel bl.a. haha) men allt fick plats i lastutrymmet i Skåpbilen. Det va bra!:)
Det känns lite läskigt att jag imorgon ska få stå på is igen, men det kmr bli awesome. Bara att fötterna håller i sig och inte gör alltför ont! :) 
Nu har jag också jobbat klart med sommarforskarskolan vid Universitetet. Det var ett jätteroligt jobb som både inspirerade och gav mig en större inlick inom olika områden o yrken. Men nu är det väldigt skönt att få ledigt, sommarlov på riktigt så att säga.
Ha en bra vecka nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0