Smått o gott

Hejsan!
I helgen har jag sovit hos Stina i hennes Friggebod. Det var jättekul och vi spelade sims typ hela dagen. Haha börjar bli beroende :) I tor när jag gymmade med Stina så trampade jag snett med vänsterfoten så jag hade jätteont, kunde knappt gå. Men idag är det mkt bättre så kanske kan börja cykla lite för nästa vecka ska jag ju på läger i Lidköping. Det ska bli jättekul, längtar verkligen! :)
Idag har jag varit hos Fia. Har inte sett henne på jättelänge så det var verkligen kul o ses igen. Åh vi åt jordgubbar, glass och choklad, det var hur gott som helst!:)
Juste det var ngn dag i veckan som jag hälsade på Martin & Julia på deras sommarjobb. De jobbar nämligen i Domkyrkan som guide. Verkar jättekul o de trivs verkligen. När jag kom dit tog de med mig upp i tornet, wow va häftigt det var! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0