Stipendium

Hallå alla glada sommarlovare!
I mån var jag på NWT och tog emot ett stipendium från Lions Gate. Jag skickade in i våras och sökte för att få utveckla spanskan, typ en språkresa. Jag trodde ju inte att det var sant när Martin ringde o berättade. Han hade ju också fått det såklart. Asså det känns helt otroligt underbart!:)
Jag vill iväg NU, NU, NU men jag tror jag får vänta till nästa sommar. Jag vill till Spanien, Madrid kanske :) Åh!:)
Annars jobbar jag ju på Universitetet nu och det är jättekul. Vi har bl a gjort dataspel, laborerat med ljus och idag programmerat robotar. Det var jättekul och lärorikt. Men imorn ska det bli skönt med midsommar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0